28 noiembrie 2013

LA MULTI ANI CORNELIU VADIM TUDOR !

Mult stimate domnule presedinte Vadim,

Cu ocazia sarbatoririi zilei de nastere va urez din suflet un calduros LA MULTI ANI cu multa sanatate, fericire si bucurii alaturi de minunata dumneavoastra familie si de Poporul Roman atat de mult incercat.
Zilele trecute, recitind una dintre ultimele capodopere poetice ale dumneavoastra, "Nu pot altfel", mi-am dat seama ca si eu ma regasesc in versurile din prima strofa:

"Nu mai am, prieteni, ce sa va ofer
Rand pe rand, ca lasii, m-ati tradat cu totii
Am ramas mai singur ca Icar pe cer
Sa-mi urmez destinul, sa ma lupt cu hotii".

Totusi, cred cu tarie ca Invierea Neamului Romanesc e aproape, iar romanii cinstiti si patrioti sunt alaturi de noi.

Cu deosebit respect,

Dr. Livius Tirnea
Presedinte al PRM Timis

0 comentarii: