28 martie 2010

ÎNGERII PLEACĂ DE PE PĂMÂNT


Mile Cărpenişan mărturisea pe blogul său: "Aş vrea să fiu un om de zăpadă. Aş vrea să se bucure toţi copiii în jurul meu, să stârnesc zâmbetele bunicilor lor şi părinţilor ce odată au fost copii. Aş vrea să fiu un om de zăpadă pentru că trăiesc într-o ţară plină de ură faţă de orice mai puţin faţă de oamenii de zăpadă. Nu mai vreau să fiu din carne şi oase pentru că alea se strică cu timpul. E ţara în care e bine să fiu om de zăpadă. Atunci cu siguranţă voi vedea multe zâmbete şi sunt convins că nu mă va deranja nimeni. Păi ce nu aveţi dovada? Cine s-a preocupat vreodată serios să cureţe zăpada? Nimeni. Asa că eu voi putea să rămân liniştit şi să nu provoc griji prin simpla’mi existentă până la primăvară. Cine s-ar îngrijora pentru un biet om de zăpadă? …. iar apoi când vine primăvara aş vrea să mă topesc şi să devin apă. Să se scalde toţi copiii în ea şi să se bucure să se bălăcească şi bunicii şi da şi părinţii ce odată au fost şi ei copii…." Şi parcă s-au îndeplinit întocmai spusele lui… Se spune că cine moare în Post, merge direct în RAI. Un astfel de om merita să meargă doar în Rai.

După ce a trecut printre bombe, rachete şi gloanţe pe scenele de război din Iugoslavia, Irak şi Afghanistan, după ce a fost în mijlocul locurilor devastate de tsunami, a ajuns să fie răpus de un furuncul într-o ţară, care a ajuns să fie mai periculoasă decât toate celelalte la un loc… Doamne, apleacă-te asupra Poporului Român şi ajută-ne să ispăşim acest blestem !

Aşa lucrează Dumnezeu
Prin semne şi minuni
El e păstorul tău şi-al meu
Şi din acest calvar mereu
Îi ia pe cei mai buni.” (C. V. Tudor)

Filialele PRM şi OTRM Timiş, precum şi preşedintele OTRM Vulpoiu Dorel sunt alături de familia îndoliată şi îl roagă pe Tatăl Ceresc să-l aşeze alături de sfinţii Săi…

Dr. Livius Ţîrnea, prim-vicepreşedinte al PRM Timiş, preşedinte al OTRM Timiş

0 comentarii: