6 iunie 2014

APEL CATRE TOTI FANII SIMONEI !!!


Dragii mei, VA ROG PE TOTI CA PRIN INTERMEDIUL RETELELOR DE SOCIALIZARE SA ORGANIZAM SI SA POPULARIZAM ORGANIZAREA UNOR MANIFESTARI DE BUCURIE SI RECUNOSTINTA FATA DE ROMANCA NOASTRA DE NEPRETUIT, IMEDIAT DUPA FINALA, INDFERENT DE REZULTAT !!! Asa au procedat si croatii cu ani in urma dupa victoria lui Goran Ivanisevici de la Wimbledon.
I-am face o mare bucurie si i-am demonstra ca o tara intreaga o iubeste, o respecta si o sustine !!! In primul rand apelul meu de mobilizare se indreapta catre studentii mei fosti si actuali, dati share la acest mesaj si imediat dupa meci sa curgem in valuri catre Piata Operei din Timisoara.
Am incredere in voi toti, si sper ca sa ducem la bun sfarsit acest gand !!!
HAI ROMANIA !!! HAI SIMONA !!!
O TARA INTREAGA TE IUBESTE !!!


0 comentarii: