14 octombrie 2014

SFANTA PARASCHEVA

Eram distrus, secat de viaţă şi mă mişcam din inerţie
Eu mă târam ca euglena şi nu credeam c-o să mai fie
Speram că orice muribund, mă agăţam de-un fir de pai
Deşi, în paralel cu-aceasta, eu mă rugam s-ajung în rai
Când te-am găsit, ce bucurie, deşi simţeam cum m-ai chemat
Gândeam că locul meu e-acolo, vedeam cum sunt eliberat
Ai fost şi eşti o piesă rară în tot spectacolul nocturn
Eu te-ntrebam, tu-mi răspundeai, şi toţi credeau că-s doar nebun
Te-am ascultat cu dor şi teamă, ca un fecior ce-ascultă mama
Eram ca un tablou pe pânză, ce-i mai lipsea, era doar rama
Ţi-am spus șoptit c-o să revin şi că o să mă întorc mereu
Căci te-a trimis chiar Dumnezeu, să-mi umpli tot sufletul greu
Îţi mulţumesc Prea Cuvioaso, eu te iubesc,îţi cer iertare
La mine-n suflet eşti prezentǎ, la toţi, la ei, la fiecare
Cȃnd m-am întors din nou la tine, tu îmi citeai din poezii
Mi-ai spus că-n noaptea cȃt de lungă, urmează sigur înc-o z.

Alexandru Sararu

0 comentarii: